Jerry Vinger [E&J]

Jerry: De aflevering van vandaag is: Gent geeft zich bloot

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER !!!

Jerry: Hey Kim, welkom in de show. Jij hebt een relatie met Jens vertel daar eens iets over.

Kim: Hai Jerry, ik heb nu 16 dagen wat met Jens en het gaat fantastisch! Hij heeft mij zelfs vanmorgen zijn aars laten zien!

Jerry: Wow, dan moet het wel een erg intense relatie zijn! Maar waarom ben je hier in de show? Wat wil je hem vertellen?

Kim: Hij wil nog steeds niet de gordijnen zemen! Ik baal daar echt verschrikkelijk van. Wat denkt hij wel! We hebben al 16 dagen wat met elkaar. Iedere andere relatie die ik gehad heb, ging dat wel meteen goed. Toen ik nog wat met Brecht had hebben we meteen de 1e dag dat we wat hadden gesquasht.

Jerry: Tja, dat is wel verschrikkelijk! Maar laten we je vriend erbij roepen: Hier is Jens !!

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER !!!

(Jens komt 't podium op en gaat meteen ver weg van Kim zitten)

Jens: Hé Jerry, alles goed man?

Jerry: Héy Jens, welkom in de show. Vertel eens iets over de relatie die je hebt met Kim?

Jens: We hebben nu 16 dagen wat met elkaar. Maar ik wil meteen iets kwijt: Ik doe het alleen voor de seks. Eigenlijk ziet ze er niet uit, maar ik kan niets anders krijgen, dus ik moet toch wat hè?

Kim: WHHHAAAT? Alleen voor de seks? Wat ben je toch ook een aars! Ik doe alles voor je, ik ben iedere dag aan het de gordijnen zemen, en jij zit maar lui op de bank naar Jerry Vinger te kijken!

Jens: Dat maakt me helemaal niets uit, ik ben hier ook gekomen om je nog iets te vertellen: ik ben vreemdgegaan..

Kim: WHHAAT!!? Met wie? Wie is 't? Is t Lore? Ik vermoord haar!!!

Jens: Nee, 't is niet Lore.

Kim: Wie is 't !!? WIE?

Jerry: Laten we haar erbij roepen: Hier is Eva.

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER !!!

(Eva komt 't podium op en Kim begint op haar in te slaan, maar Vincent, de body-guard van Jerry Vinger, houdt ze uit elkaar. Eva loopt naar Jens en pakt hem meteen bij zijn aars en begint hem te zoenen)

Kim: Waarom? Waarom? Zij is zo lelijk! Ze heeft zelfs een keer in een zogenaamde beauty-salon in een bad vol anijs gezeten om haar lichaam te ontrimpelen.

Eva: Ah joh slet, jij doet niets voor Jens, ik behandel hem tenminste met respect! Wij slaan elkaar altijd met een engelse sleutel! Dat zou jij nooit doen!

Jerry: Maar Eva, er is toch iets wat je Jens wilt vertellen?

Eva: Ja Jerry, ik wil Jens zeggen dat ik vroeger een man was..

Jens: WHHAAT? Ik heb alles voor je gedaan, de seks was goed en dan vertel je nu dit? Het is over Eva, ik wil niets meer met je te maken hebben!

Eva: Dat is mooi, want ik wilde nog iets zeggen: Ik heb een andere relatie!

Jens: Wat??? Met wie?? Vertel!!!

Eva: Het is iemand van wie je het niet verwacht..wil je haar roepen Jerry?

Jerry: Hier is Lore !!

(Lore loopt het podium op en begint met Eva te zoenen)

Jens: Jij vuile hoer!

Lore: Haha, aars! Ze heeft je al de hele tijd beetgenomen! Ik hou wel van vrouwen die vroeger man zijn geweest!

Jens: Ik wist wel dat je pot was!

Jerry: We hebben ook nog een speciale gast...hier is: Brecht!

(Brecht loopt 't podium op)

Brecht: Hé Jerry! Wazzup!

Jerry: Héy Brecht, jij wilde iets tegen Kim zeggen?

Brecht: Ja Jerry, ik wilde zeggen dat ik onzijdig ben en dat mijn aars een tomaat is geworden.

Kim: Jij bent echt ziek in je hoofd! Ik dacht dat wij nog wel goede vrienden waren!!

(Iedereen staat nu op en wil Brecht in elkaar slaan)


Jerry: Let goed op jezelf en tot de volgende aflevering!!

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER !!!!!!!!!!!