Palmer Scott koopt eens iets van een ander merk [V]

Het merk waarvan ik sinds jaar en dag mijn Weense worsten van koop doet nu een extra worst in het blik. Als promotiestunt. Ik zie het punt niet. Ik krijg er slechts zes op, geen zeven.
Zelfs al kreeg ik er meer op, ik ben surplus niet gewoon. Uit routine zou ik zes sneden brood nemen en mezelf voor het hoofd slaan als ik merk dat er een Weense worst over blijft.
Of is dat net de hele bedoeling achter deze promo? Je moet wel zes blikken ineens kopen. Op die manier kan je de worst die teveel is bijhouden en heb je na zes keer worsten één gratis blik bijeen gespaard. Ik wed dat je dan ook proeft welke worst uit het eerste blik kwam.
Er zit dus niets anders op dan met als enige referentie aan de smaak de foto op het blik uit het aanbod dat deze winkel me voorstelt Weense worsten van een ander merk te kiezen.