Mijn vis zijn therapie wordt verstoord door een opstandige en slaperige Wendy Van Wanten [B]

"Die vis moet weg!" riep ze orgastisch. Of ja, eigenlijk uit ongenoegen. Het was Wendy Van Wanten, en terwijl ik mijn best deed om later klaar te komen bedacht ik een eerlijk en diervriendelijk tegenargument in de plaats van de vis. Blub, mijn 'bedside pal' kon immers niet voor zichzelf opkomen. Dit was te wijten aan een aanslepend trauma en jarenlang mishandeling door de vorige eigenaar. Arme Blub! Zijn dokter schreef een stap-voor-stap werkende therapie voor. We zaten ondertussen aan stap 5: "Toekijken hoe ik seks heb met Wendy Van Wanten".

"Maar Wendy!" zei ik, "je keel toeknijpen tijdens het klaarkomen mag dan weer wel! Een simpele vis die toekijkt is toch niet veel erger?" Wendy bloosde en kreunde nog even. Ze legde uit dat ze, tijdens de opnames van de aan haar geweide aflevering van Samson & Gert in 2002, een heuse dierenfobie had opgelopen. Ik begreep dit volkomen en zette Blub dan maar voor de tv. Om de therapie niet te verstoren stak ik 'Busty MILFS 34' in de dvd-speler en legde, voor de volle ervaring, "Verliefd" op. Die eerste plaat van Wendy Van Wanten is en blijft de beste!

Terug in de slaapkamer zag ik dat Wendy al in slaap was gevallen. "Ik zal het dan maar stilletjes afmaken" dacht ik en legde me nog een laatste maal zachtjes tussen haar borsten.