Mediahoer, bij gebrek aan seks [B]

Laten we vooral vrienden blijven. Hoewel jullie mij moe zijn, waardoor jullie afstandelijker worden, waardoor ik jullie moe word, waardoor jullie mij moe worden. Huldigt deze beweging een neerwaartse spiraal in? Ik denk het wel. Jullie zijn vergeten me seks te geven. Of misschien waren mijn subtiele handelingen om seks los te krijgen te subtiel. En zonder seks worden we elkaar moe. Dan gaan we allen onze seks maar ergens anders zoeken. Jullie bij mensen die je door je aantijgingen tot seks met mij in het achterste van jullie brein hebben verstopt, ik bij de media.

Zo zat ik in de periode dat jullie niets van mij hoorden ondermeer in het publiek van Phara en De Slimste Mens Ter Wereld en was ik kandidaat bij Blokken. Volgende week figureer ik bij David. Geen mens die er nog naar kijkt, tenzij een op hol geslagen puber en haar stationsroman-verslaafde moeder. Maar ik figureer erin. Ik kan alvast verklappen dat ik, tegen alle verwachtingen in, Delphine geen welverdiende klap in het gezicht ga geven. In plaats daarvan geef ik haar een teleurstellende seksbeurt die later in de serie de beste in haar leven bleek te zijn. Allemaal fictief, weliswaar.

Een bijbehorend interview in de Kempenbijlage van de Gazet Van Antwerpen kan daar natuurlijk niet aan ontbreken. Ik mocht zelf het citaat kiezen dat als kop wordt gebruikt: ‘Mediahoer, bij gebrek aan seks’.

Daardoor worden jullie mij moe, waardoor jullie afstandelijker worden, waardoor ik jullie moe word, waardoor jullie mij moe worden. Of zijn jullie jaloers? Jaloers omdat Delphine uit David wel seks kreeg (fictief, weliswaar)? Maar kom, ik doe alles om vrienden te blijven maar spijtig genoeg zijn jullie mij moe.