Palmer Scott zit als enige in de wachtzaal [V]

De muren waarschuwen voor tandplak en longkanker.
Mensen die niet genoeg zorgen hebben kunnen gerust door de medische folders bladeren.
De tijd gaat hier te traag maar mijn hart klopt te snel.
Dat zal de dokter opmerken en ik zal hartmedicijnen voorgeschreven krijgen.
Wat minder hard fietsen zou ook kunnen helpen maar je weet maar nooit.
Je kan slechts proberen. Wie weet zorgen hartmedicijnen wel voor...
...meer inspiratie - druk ik het zo uit?
Ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Ik blader door de folders.
Misschien vind ik mij wel een geloofwaardige aandoening.
De brochure voor oogproblemen heeft een opvallend klein lettertype.
Dit lijkt me wel wat, depressie. Laat ik steeds zuchten.
Oh, daar is ze. "zucht, goedemiddag."

Epiloog:
Ik kreeg geen inspiratie voorgeschreven.