De boze brief aan de kotburen [B]

Aan degene die om één uur ’s nachts op mijn deurbel duwde:

DANK U!

Amai, ik had me bijna overslapen voor de les.
Merci voor de interessante gesprekken aan mijn deur, ik weet zeker dat jullie zo’n diepzinnige dingen te vertellen hadden dat jullie wilden dat ik meeluisterde.
Zeer vriendelijk, maar ik kon jullie niet verstaan door het geluid van zattigheid.
De luide boer die één van uw gasten liet nam het filosofisch niveau van de gesprekken toch ook wel naar beneden.
Ik vond het tof dat u plezier had en mijn deurbel heeft mij ingefluisterd dat jullie ook een geweldig publiek waren!
Hij hoopt volgende keer een mop te maken over de Holocaust, mis dat dus zeker niet!
Wegens groot succes wordt een hapje en een drankje voorzien voor alle mensen die komen.

Vriendelijke groeten,
uw ietwat geïrriteerde buurman (Maar ik houd nog steeds van u, hoor)